- 好友
- 0
- 帖子
- 133143
- 積分
- 141254
- 最後登錄
- 2019-2-28
- 在線時間
- 0 小時
- 好友
- 0
- 帖子
- 133143
- 積分
- 141254
- 最後登錄
- 2019-2-28
- 在線時間
- 0 小時
|
*第1次寫食評, 多多指教*
早前系YAHOO團購見到禦宮既團購 *V*
HK$168 2個人. 感覺幾抵食 買瞭!!
第1道 - 牛油果三文魚沙律
![]()
因為我吾食3文魚 , 吾清楚佢新5新鮮!
但賣相幾OK!幾有創意!
第1層系3文魚,中間夾住牛油果,最底系紫蕃薯
真系第1次食沙律有紫蕃薯,口感幾特別!
值得1試! (哈哈哈,食完先知呢道菜得獎= =)
第2,3道 - 剌身拚盛合 - 三文魚 + 油甘魚+ 甜蝦 , 磯煮雪鮑螺
![]()
還算新鮮! 隻系雪鮑方面 較為差..
感覺隻系普通罐頭鮑魚, 口感都麻麻!
第4道 - 黃金蟹棒燒
![]()
最喜歡之1 既道XDD , 店員好貼心,1上菜就叫我地親熱食!
1入口已經想食多件 ,XDD蛋黃醬同蟹棒好夾!
蟹棒好有口感 XDD 1定要試!!!!!!!!!!!!
第5道 -安格斯牛肋骨
![]()
燒得耐左小小!但調味方面較得幾好!
第6道 - 海鮮炒烏冬
![]()
烏冬好彈牙好好味!海鮮方面就小小貨不對版
如果多番小小海鮮會好D !
第7道 - 吉烈炸蝦
IMG]http://i59.photobucket.com/albums/g290/grace523/DSCN1992.jpg[/IMG]
炸得好靚既蝦!!!!炸得好脆 好鬆化!!! GOOD!
第8道 -禦宮甜品
隻系2個芝麻糯米茲,有小小失望!
但芝麻好香!!!! =V=
推介大傢食 吉烈炸蝦 + 海鮮炒烏冬 + 黃金蟹棒燒
去禦宮記住試XDDD |
|