馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 102|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

御宮日本料理=) [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 07:02:48 |只看該作者 |倒序瀏覽
*第1次寫食評, 多多指教*

早前系YAHOO團購見到禦宮既團購 *V*
HK$168 2個人. 感覺幾抵食 買瞭!!

第1道 - 牛油果三文魚沙律

因為我吾食3文魚 , 吾清楚佢新5新鮮!
但賣相幾OK!幾有創意!
第1層系3文魚,中間夾住牛油果,最底系紫蕃薯
真系第1次食沙律有紫蕃薯,口感幾特別!
值得1試! (哈哈哈,食完先知呢道菜得獎= =)

第2,3道 - 剌身拚盛合 - 三文魚 + 油甘魚+ 甜蝦 , 磯煮雪鮑螺

還算新鮮! 隻系雪鮑方面 較為差..
感覺隻系普通罐頭鮑魚, 口感都麻麻!

第4道 - 黃金蟹棒燒

最喜歡之1 既道XDD , 店員好貼心,1上菜就叫我地親熱食!
1入口已經想食多件 ,XDD蛋黃醬同蟹棒好夾!
蟹棒好有口感 XDD 1定要試!!!!!!!!!!!!

第5道 -安格斯牛肋骨

燒得耐左小小!但調味方面較得幾好!

第6道 - 海鮮炒烏冬

烏冬好彈牙好好味!海鮮方面就小小貨不對版
如果多番小小海鮮會好D !

第7道 - 吉烈炸蝦 
IMG]http://i59.photobucket.com/albums/g290/grace523/DSCN1992.jpg[/IMG]
炸得好靚既蝦!!!!炸得好脆 好鬆化!!! GOOD!

第8道 -禦宮甜品
隻系2個芝麻糯米茲,有小小失望!
但芝麻好香!!!! =V=

推介大傢食 吉烈炸蝦 + 海鮮炒烏冬 + 黃金蟹棒燒
去禦宮記住試XDDD
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-26 02:47 , Processed in 0.617573 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部