馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 112|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

全港最貴既方包, 但好正! [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 06:25:20 |只看該作者 |倒序瀏覽
講到方包, 我覺全港最好食就係哩度! 雖然係貴左d! 齋買方包成10蚊一塊, 不過係值得的!! 平日都好多人黎食架啦, 估唔到星期日下午2點幾時去到時都仲full 緊, 有人等排緊隊..




見度隔離既公園仔, 咁就決定叫外賣啦, 太肚餓又唔想等, 外賣等左10分鐘就有得食啦, 真係快到呢, 我地食緊d人仲o係度等緊, 公園環境又ok, 不失為一個另類選擇!


四人行叫左4個套餐 (套餐係多杯野飲), 大傢大兜亂黎食, 款款都試哂.

有興趣請看: http://blog.yahoo.com/enjoyrlife/articles/27379/index

[ 本帖最後由 Poon 於 2012-02-08 10:08 PM 編輯 ]
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-25 20:09 , Processed in 0.631798 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部