馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 128|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

信有“神”之類的物體的人請入黎,等我點醒你地 神?!= = [複製鏈接]

好友
0
帖子
127486
積分
130183
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 19:44:15 |只看該作者 |倒序瀏覽
你地咪講D埋D連自己都覺得唔合理既野啦,

“神”.==?完全唔合纙緝,“宗教”在古代人類文化中擔當精神領袖角色,而現代亦有人利用‘宗教’為政治手段.

anyway,其實如果你個教係道人向善、你又覺得信左抒服d既,都無咩所謂既。
不過唔該你地傾Ed野既時候,請叫醒番自己,勇感面對現實,用“神做論”麻醉自己思想都要睇時候。

有D野E傢未知,隻係科技水平未到達,唔好唔知就硬要加個解譯。成日解譯唔到既野就話係“神做的”、“神既意旨”,跟本係係到自欺欺人。
幾個其紀之前信“有上帝”既人,全部到話地球係一個平面,話係神講既;之後科技發展左、知道地球係圓既之後又番去改改本聖經就話其實神係話地球係圓既,係我地之前睇錯左姐= =,

好無奈,令我最無奈既係E傢咁既年代都仲有人信......可笑/可悲?實在無從判斷.
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-28 22:24 , Processed in 0.647969 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部