馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 119|回復: 3
打印 上一主題 下一主題

[將軍澳] 聰嫂甜品 Super Nice!! <-- Singaporean Tourist Comment =] [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-9 19:47:54 |只看該作者 |正序瀏覽
時下越開越多新式甜品店,但到底有幾多間真係好食同有心做好野呢?

個呢咩記咩記真式甜品 黎黎去去都隻係張d 唔同既野唔理夾唔夾,總之就撈理一碗, 我成日都覺得似d 食唔曬既野 recycle lorr

如果講食西米露 我一定劈頭首選 聰嫂!



有食過都知 聰嫂 既西米露真係無得頂

頭三甲係 榴槤冰, 龍眼冰 同 士多啤梨冰

佢正就正在個汁底唔似其他店咁, 是但開個椰醬加淡奶,落西米上面放生果

成件事錯曬!

聰嫂 呢就係將d 生果加cream 加奶加少少碎冰打成醬,撈理d 西米

上既時候再另外跟少少水晶珠, 食既時候先落,有滑滑既口感同果肉, 又有d 碎冰,有西米,中間又夾住d 爽脆既水晶珠

一字記之曰: 正!

講都講你唔明 快d去試下啦
尤其係愛榴槤之人, 連我個新加坡既朋友都讚好 你點可以錯過??


本人獨愛佢既西米露系列 同 榴槤pancake

其他都okay , 不過都一樣有市面流行咩都撈埋一碗既糖水

我唔好就是瞭



銅鑼灣開左分店,買過一之外賣

味道一樣, 不過比起將軍澳店個底水左d

不過可能係因為外賣既關係!

http://www.openrice.com/restaura ... 259C%25E5%2593%2581

http://blog.yahoo.com/eating_is_life/
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

好友
0
帖子
130714
積分
136210
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾3
發表於 2012-5-12 18:14:23 |只看該作者
人氣還要再提高

好友
0
帖子
131301
積分
137840
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾2
發表於 2012-5-12 18:14:23 |只看該作者
希望我回覆這一帖,能在前幾名

好友
0
帖子
123912
積分
123922
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
No.1回覆者
發表於 2012-5-12 18:14:23 |只看該作者
樓主的內容不管你信不信,反正我信了
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-29 03:52 , Processed in 0.618320 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部