馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 86|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

英式布甸好味道!! Yorkshire pudding [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 10:15:23 |只看該作者 |正序瀏覽
呢間餐廳好好味...本來以為真係佈甸...原來唔係...哈哈, 我中意個牛同個腸..
好得意架...原來係英國人好中意食架!!!叫yorkshire pudding!!!
仲有其他野都好好味/////

算係我食過最好味gei fish and chips 呀!!!
而傢仲有優惠,好抵...試下就知我冇介紹錯架喇!!!

120蚊食哂3道菜!!一d都唔貴呀!!!仲可以兩個人都有優惠,叫唔同gei野食!正!!
http://www.valuup.com/hkgchi/ind ... yorkshire-pudding-1
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-27 22:47 , Processed in 0.641639 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部