- 好友
- 0
- 帖子
- 133143
- 積分
- 141254
- 最後登錄
- 2019-2-28
- 在線時間
- 0 小時
- 好友
- 0
- 帖子
- 133143
- 積分
- 141254
- 最後登錄
- 2019-2-28
- 在線時間
- 0 小時
|
小弟係2個星期前趁著美國Thanksgiving 學校假期, 出左去New York玩幾日,
其中一日Lunch, 我就同幾個frd 去左Korean Town 個邊食韓國菜,
之前有人話 係紐約食到既日本菜同韓國菜都係韓國人主理, 比較正宗
咁呢點係咪真我就唔清楚la 反正食得開心最重要
去圖先
首先係Korean Town 既街景, 個日天氣太凍, 偷懶淨係影左一張街景, 其實Korean Town 唔算好大
我覺得叫做Korean Street 比較貼切~ 因為真係一條街仔就行完, 但其實條街都好有韓國風味
![]()
左揀右揀... 最尾揀左呢間 ... (其實係出面太凍, 見到呢間門面都ok 就即刻入左去 )
我地坐頂樓, 望個去頂樓既樣
![]()
之後Menu 到~
![]()
之後點左野食, 待應就即刻令哂d前菜比我地
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
辣蟹, d蟹係生, 第一次食, 真係唔錯, 幾好食
首先, 我覺得d 泡菜真係好好食, 唔似香港或其他超市買既泡菜, 因為呢間d泡菜唔會淨係得辣味, 似係加左其他香料
之後其他有牙菜, 醋蘿白絲, 黑色個碟係 海帶(唔錯), 之後有醋椰菜花, 椰菜花後面個碟係沙律
除左泡菜,辣蟹 同 海帶 其他都 唔係太特別
之後我地叫既野食到左, 4個人叫左4個Lunch special 加多2份 BBQ 豬同牛肉
第一份係我女友叫既 拌飯
![]()
我女友仲慢慢將上面碟材料慢慢咁擺係D飯既上面
![]()
之後到我個份 : 燒肉飯
![]()
![]()
嗯嗯~~ 味道好好 唔錯, 食落去係比較似吉野傢既牛肉飯, 但係呢碟飯就冇乜汁, 肉質比較乾(燒肉嘛 : ) 同埋因為唔係用吉野傢個類既肥牛
不過比吉野傢牛飯 優勝既係 佢D肉好入味, 食得出用左好多香料, 少少香辣味 加埋洋蔥既甜味, 好夾 同埋無吉野傢個D咁油膩, 食得多唔會濟*
跟住我地另外點左既 海鮮煎餅
![]()
我見到佢地係即刻煎比我地, 令埋個煎pan 出黎 分個餅比我地, 熱辣辣, 不過食落去麻麻地唔叫太好
因為我覺得有陣d 面粉味, 口感ok 煙煙韌韌, 但味道唔太突出, 海鮮料亦唔見好多好足
另外我個frd都係同我女友一樣叫左拌飯, 所以無影到相(抱歉 ), 再另一個frd 叫左 個韓式年糕湯( 成鍋都係紅色 )
佢2個食既野都無影到... 係因為個陣掛住影緊另一樣野食
之後無耐, 待應就係檯中間個預留位置放左個爐同碳
![]()
我地以為係直接係上面韓燒, 原來仲要放多個鐵板
![]()
![]()
![]()
主角出場lu , 近個碟係豬用, 後面個碟係牛肉
![]()
之後比埋d菜我地
![]()
本來我地以為係自己鬱手去燒, 但原來係待應幫我地手
![]()
![]()
![]()
![]()
d肉開始熟, d油開始出黎
![]()
跟住待應再幫我地切
![]()
![]()
就咁睇落去都好好食
![]()
食味d豬肉之後待應再燒牛, 睇落去 我覺得似牛利
![]()
![]()
其實小弟既飯都仲未食完 :
![]()
最尾燒淨一塊肉
![]()
小弟覺得疑似牛利既牛肉比較好食, 食落去咸咸地, 好有牛味!!!
相反d 豬肉, 我覺得肥豬肉既部份比較多, 小弟比較唔中意食肥豬肉... 所以對個份豬肉就覺得麻麻拉~
最後得番d 碳
![]()
食到7788 無野做...
![]()
食完野之後送橙
![]()
-----------------------------------
殘酷既時候又到... 埋單 每人33$ 美金 (大約257.4 HKD)
其實total 係29$左右, 另外加多15% Tips
PS* 去紐約食野, 埋單比tips Lunch 多數係比15%, Dinner 就要比差唔多20%
當然200幾蚊係香港可以食2餐任食韓燒或者一餐半放題
呢餐抵唔抵就見仁見志la,不過小弟好耐無食個好野(campus 既cafeteria 真係好_ 難食.... )
今次難得出黎食番d巖口味既亞洲野, 所以比多D錢我都覺得ok, 反正去紐約食d好少少既野既價錢都係咁上下 |
|