馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 242|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

分手後給女友的一封信 [複製鏈接]

好友
0
帖子
125297
積分
126347
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 05:00:09 |只看該作者 |倒序瀏覽
昨天是我人生中最痛苦的日子,由早上第一次聽到你講分手第一刻,
同埋你話一早冇感覺,想分開,你那種決斷...彷彿係一個唔相識的人
我個心真係好痛,不過我知道你係想直接點,唔想拖拖拉拉,
我腦裡一片空白左成日
因為我一直都沒想過,可能我一早已經認定我地的關係.
而我都太清楚你是一個好有主見同埋精打細算女仔,
所以我早已經覺得已不再可能
亦都清楚我的處景暫時都冇力改變,更加冇力去挽留妳.
而我寫信比你的原因,其實我想多謝你,
雖然開心時間永遠是短暫的不過都充滿著快樂和溫馨

回想起初次與你見面肥妹仔塊面都幾圓,唔太高
到欣賞你處事能力,開始同你接觸多點,再多點
到激嬲你,怕你嬲我;
到晚晚打比你傾心事;
到我地一齊左後
入戲院,去唱k,去海洋公園,去迪士呢.......的感覺太美妙
我經常諗我地之間的將來,可以白頭到老的日期,可惜你終於選擇放棄,
可能我比唔到信心你,比唔到感覺你
多謝你比左一段開心回憶我地
真是希望我們好想我地可以繼續,可以係一路食飯一路睇臺慶
好多謝你浪費時間看一次&文筆唔流暢&口語化&一封對你冇咩意義的信
另外如果你再問多次我的心中你排第幾
我可以肯定回答
你是第一

以下歌詞寫下一段情

生活靜靜似是湖水 全為妳泛起生氣
全為妳泛起瞭漣漪 歡笑全為妳起

生活淡淡似是流水 全因為妳變出千般美
全因為妳變出百樣喜 留下歡欣印記

靜默亦似歌 那感覺像詩
甜蜜是眼中的癡癡意 做夢也記起
這一串日子 幻想不到的優美
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-24 18:40 , Processed in 0.616698 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部