馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 113|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

食完唔飽的海鮮餐@西貢全記海鮮酒家 [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 06:22:34 |只看該作者 |倒序瀏覽
話說周日同食傢兩個人去行麥理浩徑第三段﹗
遲左起身,兩點半先出發在西灣亭開始行,由於怕入黑關係,高速前進,最後五個鐘的行程三個半鐘完成﹗
行完山梗係食在西貢,心鬱鬱想食海鮮,去瞭名氣最大的全記﹗
<img width="500" height="378" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/5l1JRDCBHRbgVX91HyHwj7Q_YSfM_51/blog/ap_20110306105805380.jpg?ib_____D9s.PNQ.R" border="0" alt="" />
周日關係,全場爆滿﹗要搵個位都好難﹗

多人來食九成九要等位,好在我地兩個人,細枱侍候簡單得多﹗
<img width="500" height="378" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/5l1JRDCBHRbgVX91HyHwj7Q_YSfM_51/blog/ap_20110306105744111.jpg?ib_____DvN_SHC6k" border="0" alt="" />
兩個人當然係食二人餐啦﹗
佢個名都勁過人,叫溫馨二人世界餐﹗$348全包﹗
<img width="500" height="378" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/5l1JRDCBHRbgVX91HyHwj7Q_YSfM_51/blog/ap_20110306105734814.jpg?ib_____DXAT.KIB0" border="0" alt="" />
九款海鮮揀四樣,我地揀左薑蔥蟹、白灼海螺、白灼蝦及鮑魚﹗
<img width="500" height="378" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/5l1JRDCBHRbgVX91HyHwj7Q_YSfM_51/blog/ap_20110306105817802.jpg?ib_____D_SyRaCan" border="0" alt="" />
先來的是灼海螺,本來以為有花螺食,點知係冬風螺﹗
街市$20有一斤,呢度半斤都唔知有冇﹗份量很少﹗

好在螺肉都好結實彈牙,吃得出是新鮮貨,隻係一人十隻都無有0的唔多夠喉吧﹗

白灼海蝦﹗份量又係一人份量似的﹗
<img width="500" height="378" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/5l1JRDCBHRbgVX91HyHwj7Q_YSfM_51/blog/ap_20110306105850169.jpg?ib_____DAE1zwGKO" border="0" alt="" />
最近街市0的遊水蝦貴得要命,閒閒地都成四十幾蚊斤﹗
蝦細隻,勝在彈牙鮮甜,剝兩剝唔洗五分鐘就食哂喇﹗

清蒸鮑魚,每位有兩隻﹗
<img width="500" height="378" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/5l1JRDCBHRbgVX91HyHwj7Q_YSfM_51/blog/ap_20110306105923791.jpg?ib_____DmjZFS2Ry" border="0" alt="" />
九孔鮑,肉質很煙韌彈牙,豉油亦吊出其鮮味,食傢最滿意呢樣海鮮﹗

薑蔥炒蟹,蟹仔一隻,睇見唔開胃﹗

細隻得要命,食傢最憎食細蟹,食極都無啖肉﹗

四個海鮮後的是蒜蓉白菜仔,清甜好吃﹗
老早都知出街就唔應該食海鮮架喇,食得餐亦都預左用料唔方好得去邊,不過食完成個餐好似無野落過肚咁,呢個餐既份量就有點那個瞭﹗
$348全包,早知同食傢去鋸扒啦﹗
返到屋企仲要淥多個麵先叫做有食野,真係.........
不是唔好食,係份量太少,食海鮮還是自己去街市買來煮好一點﹗
食店地址: http://smallsmalllin.openrice.com/
我的飲食微博: http://t.sina.com.cn/smallsmalllin
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-29 00:54 , Processed in 0.654478 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部