馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 100|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

檸檬芝士餅 [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 10:42:53 |只看該作者 |倒序瀏覽
材料:
忌廉芝士    340g / 250g
糖    113g / 84g
檸檬    1個
魚膠粉    15g / 11g
打起忌廉    226g / 166g
蛋黃    2隻 / 1隻半
酥餅底    一片
熱水    170g / 125g

做法:
1. 先將忌廉芝士打軟,加入2隻蛋黃。
2. 將魚膠粉和糖拌勻,然後加入熱水將粉末融掉。把檸檬汁加入魚膠粉開成的水中,拌勻後再加入忌廉芝士中。
3. 這時的忌廉芝士會變成淡黃色,最後加入打起忌廉,倒入蛋糕模,放入雪櫃一小時便可取出。

**這是我做過的芝士蛋糕中,最容易做的一個,又唔駛用焗爐。
所有材料都可以在超級市場買到,十分方便。
如果沒有酥餅底,可以用消化餅壓碎加牛油。
材料的份量不一定要十分十分準確,多一點or少一點都無問題。喜歡芝士可以加多d。
上面是2個不同的分量(前面對前面 / 後面對後面),用250g忌廉芝士會方便d,因為在超市買到的其中一隻忌廉芝士,一盒就已經是250g,一盒已做到一個瞭。
而打起忌廉可以買即用o個隻(紅色樽),一支就夠一個250g忌廉芝士的蛋糕(份量會比166g多小小,但影響唔大)。
即管試試呀,唔駛好多工具ga咋,洗o野都洗少d呀!哈哈~~(我係懶洗o野ga~~)
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-28 04:24 , Processed in 0.677309 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部