馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 98|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

~ 麥樂豬 ~ [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 13:42:58 |只看該作者 |倒序瀏覽
http://www.facebook.com/photo.ph ... amp;id=218677876594



http://www.facebook.com/photo.ph ... amp;id=218677876594



http://www.facebook.com/photo.ph ... amp;id=218677876594


http://www.facebook.com/photo.ph ... amp;id=218677876594

~ 麥樂豬 ~

其實即係吉列豬扒...粒粒上... ^^

- 無骨豬扒 x 2 塊
- 蛋 x 2 隻
- 日式麵包糠

- 豬扒洗淨.. 抹乾.. 用刀背拍打1次
- 切成適合既大少.. ( 細細舊)
- 用1隻蛋白.. 小小鹽.. 胡椒粉.. 糖.. 加一茶匙水.. 醃30mins..
- 豬扒撲上生粉..
- 再浸蛋漿..
- 再撲上麵包糠.. 放入冰格雪30mins..
- 滾油.. 細中火下豬扒.. 快炸至兩面微黃.. 盛起隔油一陣..
- 油再加熱.. 再炸豬扒一次.. 炸至金黃.. 隔油.. 盛起.. Done..

温罄提示:

- 一定要炸兩次.. 第一次是封鎖肉汁.. 第二次是逼油出來..
- 要用細火... 否則好易燶..
- 可點 沙律醬  or  kip 汁... ^^
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-28 20:10 , Processed in 0.629084 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部