馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 91|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

好,,,,,,,,,,,,,,驚牙,, [複製鏈接]

好友
0
帖子
135443
積分
146309
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-13 23:19:05 |只看該作者 |倒序瀏覽
大傢有冇上過墳場,,牙.....
上一次,,我同我d fd就上左去喇,,,,,,,之後一路都好平靜,,,,,,,之後冇啦啦好大風~~~
我就以為冇咩野喇,,點知,,
我個fd(男仔)冇啦啦跑上去,,之後坐係個墓ge則邊,,,,果時個個都好驚,,,
佢係咁講,,唔知做咩,,是,,,,,係咁笑,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
果振時客到我死死下,,
佢已經係成日見到果d野,,今次仲咁樣,,,,,,,,真係慘慘,,,
跟住,,佢跳左樂黎,,,(果度好高),,,,,
佢對住我地笑,,問我地咩,,是,,,,,,之後就冇是lu,,,,,,,,,,講反比佢聽,,,
佢自己都客親,,,
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-29 00:41 , Processed in 0.624901 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部